26 Episode Drama Ria Kau & Aku Episode 20 pada 6 Mac 2010 pukul 10.00 malam di Astro Ria

Share on :




Sebuah drama hiburan muzikal baru yang mengandungi 26 episode berjudul Kau & Aku akan mula menemui penonton mulai 24 Oktober 2009 di Astro Ria Saluran 104 - Episode 1 hingga 20

Kisah drama hiburan muzikal ini dibintangi oleh:

Akim,
Aril
Mila
Amar (Anak Wayang)
Ika Nabila (Ika AF6)
Zoey (Gerak Geri Gasing)
Raja Farah
Farish Aziz
Chichi

Selain itu, drama hiburan muzikal ini turut menyatukan pelakon yang hebat seperti Azizah Mahzan, Riezman dan Nurul.

Hafiz juara AF7 dan Stacy juara AF6 juga turut membuat penampilan istimewa dalam drama ini

Sinopsis "Kau & Aku"

Kau & Aku mengisahkan kehidupan suka duka sekumpulan pelajar di Kolej Persembahan Seni Harmoni. Di sinilah segala mimpi, cita-cita, bakat dan cinta bermula. Persahabatan Mila & Akim memutikkan cinta remaja. Namun, segalanya tidak seindah yang disangka dek muncul watak-watak yang sentiasa dengki dan iri hati.

Elemen romantis, sedih, geram dan lucu melengkapkan drama disamping lagu dan bait-bait lirik yang begitu indah untuk diingati.


Pembukaan Kau & Aku

Drama Kau & Aku Episode 20

Drama Kau & Aku Episode 20 Part 1

Drama Kau & Aku Episode 20 Part 2

Drama Kau & Aku Episode 20 Part 3

Drama Kau & Aku Episode 20 Part 4

Drama Kau & Aku Episode 20 Part 5

(Terima kasih dan kredit diberikan kepada
Astro Ria,
http://www.astro.com.my
youandme1810 Channel
dan semua pihak atas sumber maklumat dan gambar)

0 comments on 26 Episode Drama Ria Kau & Aku Episode 20 pada 6 Mac 2010 pukul 10.00 malam di Astro Ria :

Post a Comment and Don't Spam!